Dana Duma (critic de film) – Introducere în arta filmului
Dana Duma este un critic de film din București, care publică în reviste și ziare românești ca Contemporanul, Caiete critice, Cotidianul. Autoarea mai multor cărți, cum ar fi Autoportretele filmului, Gopo, Woody Allen bufon și filosof, Benjamin Fondane cineast, este redactorul șef al revistelor Film si Close up și Profesor universitar dr. la Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică ”I.L.Caragiale”. A făcut parte din Juriile FIPRESCI ale unor festivaluri internaţionale importante ca: Venice Film Festival, Berlin International Film Festival, Locarno International Film Festival, Valladolid International Film Festival.
Laura Baron (producător şi monteur) – Producţie cinematografică
Absolventă a primei promoţii a departamentului multimedia (1993-1997), profesor universitar dr. la UNATC. În 1995 a urmat cursurile Avid software la Londra. Susţinătoare a folosirii soft-ului în România, reuşeşte introducerea acestuia realizând montajul filmului pentru televiziune “Bună dimineaţa România”, un proiect co-finanţat de Guvernul SUA. Pentru o mai bună înţelegere a pieţei din domeniul cinematografic, implică studenţii în diferite proiecte în afara universităţii şi le susţine proiectele personale. Monteur pentru filme de lung si scurt metraj, producător de film şi reclame, realizator TV, organizator de festivaluri de film şi evenimente culturale. Este autoarea a două cărţi despre montaj şi implementarea acestuia: „Estetică şi Tehnologie – Revoluţia Digitală a Montajului” şi „Lucruri care nu se văd”, cea de-a doua făcând referire la metodele folosite în procesul de realizarea a unui film.
Cristi Puiu (regizor şi scenarist) – Scenaristică şi regie de film
În 1990, după căderea regimului comunist, a participat la o expoziție în Lausanne, Elveția, împreună cu alți tineri artiști români. A absolvit in 1996 Ecole Superieure d’Arts Visuels din Geneva, departamentul de Film. A debutat ca regizor în 2001 cu filmul „Marfa și banii”, film care a obținut mai multe premii internaționale. Unii critici de film consideră că acesta este filmul care a inaugurat noul val românesc în cinematografie. Scenarist şi regizor, recompensat cu numeroase premii naționale și internaţionale pentru filmele „Un cartus de Kent si un pachet de cafea”(Ursul de Aur pentru cel mai bun scurt metraj la Festivalul de la Berlin, Marele Premiul al Festivalului de Film de la Zagreb si premiul pentru scurt metraj la Festivalul de la Buenos Aires Festival), „Moartea domnului Lăzărescu” (Premiul Un Certain Regard la Cannes), „Aurora” (Cel mai bun scenariu de lungmetraj ficţiune, Cel mai bun regizor si Cel mai bun Film la Gopo), „Sieranevada” (Nominalizat pentru premiul Palme d’Or la Cannes, Cel mai bun scenariu de lungmetraj ficţiune, Cel mai bun regizor si Cel mai bun Film la Gopo). În 2020, a apărut „Malmkrog”, al șaselea lungmetraj al lui Cristi Puiu, care a deschis noua secțiune Encounters a Festivalului de Film de la Berlin, aflat la a 70-a ediție. Cristi Puiu a fost recompensat cu premiul pentru regie al secțiunii Encounter.
Ovidiu Gyarmath (director de imagine) – Imagine şi fotografie
Membru al Romanian Society of Cinematography (RSC), Ovidiu Gyarmath a realizat lighting designul pe platourile de filmare de la Antena 1 și 3, si este in prezent director principal de imagine la Antena 3 Ştiri si Antena 1 TV. A fost director de imagine la filmele „Și caii sunt verzi pe pereți”, „Websitestory” şi „3 păzeşte”. A primit o nominalizare la Gopo pentru cea mai bună imagine in 2013.
Valeriu Caliman (regizor film de animaţie şi monteur) – Etapele de post producţie de film și montaj
În prezent, Valeriu Căliman este lector universitar dr. la facultatea de film, în cadrul Universităţii Naţionale de Artă Teatrală şi Cinematografică „I.L. Caragiale”, la secţia Animaţie. A susţinut workshopuri despre animatie in cadrul festivalului Cinemaiubit. Monteur de film si regizor de film de animatie. Recent a publicat un articol numit „Tropul mâinii animatorului în animaţia românească”, dedicat în principal lui Ion Popescu Gopo, primul cineast român care a câştigat un Premiu Palme d`Or la Cannes, în revista academică Close Up.
Mihai Bogos (sunetist) – Sunet de film
Este absolvent al Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică „I. L. Caragiale“ din București, secția Multimedia, și al Universității Hyperion, secția Regie de Film. Are o largă experiență în domeniul înregistrării de sunet, mixajului și sound designului și a lucrat cu mai mulți regizori recunoscuţi atât pe plan intern cât şi internaţional, „Un cartuș de Kent și un pachet de țigări” (2003, r. Cristi Puiu), „Traffic” (2003, r. Cătălin Mitulescu), „Tinerețe fără tinerețe” (2005, r. Francis Ford Coppola), „Portretul luptătorului la tinerețe” (2008, r. Constantin Popescu), „Cele ce plutesc” (2009, r. Mircea Daneliuc).